כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שני, 26 בינואר 2015

אין לי יותר שירים

אין לי יותר שירים לכתוב
אין לי יותר חלומות לחלום
לא הכל הושלם, לא הכל נגמר
רק השלטים מסמנים לכיוונים שונים
כאילו משהו חדש נולד

הכלבים ימשיכו לנבוח
המילים ימשיכו להדהד
אני לא בטוח כמה אמת יש בכוח
וכמה כוח יש לשקר הזה
אך אין לי יותר שירים לכתוב

רק סימנים של טוב או פחות
מתגלים בי ונעלמים באור
אני עומד מול המראה
לא בטוח שזה נכון
אין לי יותר שירים לכתוב

הבמה שהיתה נעלמה
משהו ירד ממנה בלי אור זרקורים
אני כבר לא במשחק של גדולים
ילדים קטנים יוצאים מתוכי
אין לי חלומות בשבילם, אין לי שירים להשלים

כמה אמת וכמה זמן
הכל מתחבר או מתפרק
אני כבר לא בטוח בדבר הגדול הזה
רק תנועה של הלב לכיוון החץ
מכאן לאן אמשיך? 



הרבה זמן לא יוצאים לי שירים, גם לא מכתבים והחלומות עדיין כאן או שכבר לא. לאן אמשיך מכאן? 

אין תגובות: