כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שלישי, 13 בינואר 2015

כותב לך

יושב כותב לך
אחרת לא היית יודעת
אחרת היית הולכת
יושב וכותב לך
ומדמיין שאת קוראת כול מילה

מדמיין את שנינו באמצע הסתיו יושבים בפריז
בית קפה עמוס אנשים
לרגע נדמה שהחיים נעצרים פעם ביום
מסמרים כואבים, וסימני איפור כבדים
הפצצה תתפוצץ, לך אני כותב
שהפצצה תתפוצץ תתחבאי
אחרת אין לי מושג מה יהיה איתי

ועכשיו מה?
יושב וכותב
הפנים שלך מכתיבות לי את המילים
היד שלי כואבת, מנתק את הטלפון
אין לי צורך באנשים נוספים
ואחרי שאסיים לאהוב אותך, איך אוכל להתחיל לאהוב מישהי אחרת?

אף פעם לא הבנתי איך מתגברים על סופים כאלה
פתאום אתה אוהב, פתאום כבר לא
אתה אוהב מישהי, יום אחרי אתה אוהב מישהי אחרת
פנים דומות, נפש שונה
כן, אני מכיר את עצמי

ואותך אני מדמיין ואותי גם בעצם באמצע פאריז
בין הרחובות לאנשים, מתיישבים על ספסל מביטים בציפורים
אם לא תהיי כאן, לאן אלך אחר כך?
יושב כותב לך
אחרת לא היית יודעת
והרכבת כבר מגיעה
אם נעלה לאן ניסע? לאן ניסע?

בכול העולם יש מחסומים, יש מקומות מסתור,
בכול העולם לא אמצא מישהי ללכת איתה
לאן נלך בעצם?
מתיישב מול המסך
פעם העולם נגמר שם, הים הוא רק מתחיל באותה נקודה
אז יושב וכותב לך

זה לא מכתב שתצטרכי לפתוח
כותב לך אחרת לא תביני במה מדובר
ואני בעצם לא מבין שום דבר
חולף לו היום ועכשיו כבר ערב
אז  כותב לך משהו שתזכירי
והפצצה נופלת הרחק מכאן

אל תלכי למקומות כאלה, לא יודע מה לעשות
תתחבאי, תסתתרי, תבואי אלי
יושב וכותב לך
אחרת לא הייתי יודע איך לומר לך את זה
ובינתיים רואה תמונות אנשים בפריז, אנשים בלחץ,
ציפורים עפות רחוק
אז כותב לך




שיר משנת 2001, מאז כתבתי לך מיליון שירים והפצצה התפוצצה דווקא השבוע

אין תגובות: