כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שלישי, 6 בינואר 2015

אותו שיר

ותמיד אני מקשיב לאותו שיר
כשאני כותב את המילים ומשאיר לך אותם מסודרים על הקיר
את אומרת שזה מוגזם
לא מבינה את הזמר, אני מקשיב לו ונרגע

אוהב לראות אותך ישנה
כמו שאת אוהבת לראות אותי נשאר
באמצע הלילה רוצה לקום וללכת , אחר כך לחזור
אבל תמיד אני נשאר קרוב

תמיד אני מקשיב לאותו שיר
הגיטרות נכנסות בזמן, המילים ברורות
גם באהבה שלנו יש סדקים קטנים
דרכם נכנס אוויר ויוצאים מילים

ראינו משאיות גדולות פורקות חפצים
אחר כך שמענו את השכנים מדברים
אולי אנחנו לא עצובים רק חיים
אוהבים את הסבל הפשוט

אני אוהב לראות אותך ישנה
כמו שאת אוהבת לראות אותי נשאר
באמצע הלילה רוצה לקום וללכת , אחר כך לחזור
אבל תמיד , אני נשאר קרוב

תמיד אני מקשיב לאותו שיר
הגיטרות נכנסות בזמן , המילים ברורות
אני כבר לא זוכר מה את אומרת לי

מביט בך, והכל אמיתי, פשוט כל כך


זה שיר על השירים שאני כותב לך, מקשיב תמיד למנגינה של עמיר לב וכותב , את לא מבינה אותו
 

אין תגובות: