כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום רביעי, 26 בפברואר 2014

בדרך לצפון

בדרך לצפון בכבישים פתוחים
בין ערי תעשייה ישנות לקיבוצים ריקים
נוף נעלם בשמיים הקפואים
ואת אוחזת בהגה,  אני נשען לאחור

חושב על כל הספרים שלא אכתוב
על מפעלים נטושים ופועלים מובטלים
מחשב שורות, מדמיין איך זה לכתוב אותן
בדרך לצפון, משאיות משתלבות בתנועה, תיזהרי

את שואלת מה קרה
אני עונה בשאלה
כל המילים מתחבאות מאחורי הפינה
בדרך לצפון, ראינו מה הפסדנו כשנשארנו מאחור

מכוניות דוהרות , מכבישי אמריקה ועד לכאן
בלב הצפון ראינו בתים קטנים מסודרים בשורה
תהינו מי נמצא מאחורי הקירות
מי ששם אמיתי, אנחנו כבר לא

עצרנו בתחנת דלק , ואני הבטתי סביב
לאן הולכים האנשים מכאן,
אולי הם עושים את אותה דרך כמוני
כשאת חזרת, ידעתי שאת הדרך הזאת עושים רק פעם אחת

זה לא געגוע למשהו שלא היה קיים
הרי לא נגענו בו אף פעם
ואולי זה מעולם לא קרה
רק אנחנו נשאבים פנימה, נסיעה לכיון אחד

בדרך לצפון המשכנו לנסוע
חשבנו שנגיע בזמן
לא ידענו שבסוף יש גבול
לקחנו את הפנייה, אולי צדקנו בכל זאת

אני חושב על הדרך, את חושבת על מה שנשאר
מתעקשים כמו ילדים שמבקשים להיות מבוגרים
וסביבנו מי יבין אותנו עכשיו
בדרך לצפון, גם השמיים קפואים עכשיו 


נסענו לצפון, ככה זה הרגיש ... 





אין תגובות: