כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שישי, 28 בפברואר 2014

הכל מקרי

אספנו את הדברים שלנו במהירות
יצאנו החוצה
האישה הזקנה ראתה אותנו ולא אמרה מילה
פעם היינו מדברים איתה, נכנסים אליה הביתה
היא היתה מגישה לנו קפה ועוגה

הדלקתי את האור בחדר המדרגות
את פחדת ששכחנו את הדברים החשובים
אני לא זכרתי מה הבטחתי לך אתמול
מילים התנגנו לי בראש, שירים של אחרים
אני כבר לא מקשיב למוזיקה, רק שיחות מקריות וסיפורים

הכל מקרי, הכל מקרי, הכל מקרי
לא מאמין יותר למילים, לא מנסה להבין את סוף המשפטים
ואת, לא מבטיחה לי דבר
אם תהיי פה מחר
הכל הרי מקרי כאן

נכנסנו לרכב, נסענו במהירות
ברמזורים אדומים , הרגל רעדה על הגז , מוכנה
את שתקת והרדיו ניגן
באמצע דיווחים על מהומות ממקום אחר

הכל בסוף מקרי
גם הזרות שלנו, גם הדרכים
בסוף הרי נפגשים
הכל מקרי

הכל מקרי, הכל מקרי, הכל מקרי
לא מאמין יותר למילים, לא מנסה להבין את סוף המשפטים
ואצלך זו תמיד כוונה ברורה
את מושיטה לי את היד ומסמנת , תחנה בצד

באמצע שום מקום, מביטים על השדות
שני חקלאים עומדים בצד ונחים
פתאום את אומרת, הכל מיותר
בוא נחזור, נתחיל מהתחלה

ואני חושב, הכל מקרי
גם הזרות שלנו, גם המקרים
אנחנו לא ננסה לתקן דבר
השכנה הזקנה תחכה לנו עם קפה ועוגה
הכל מקרי, הכל מקרי, הכל מקרי


לא באמת צריך להסביר שהכל כאן מקרי , נכון? 



אין תגובות: