כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שישי, 7 בפברואר 2014

הרצפה הקרה

כשהאור מחמם אותנו
אנחנו יכולים להתנדנד על הרצפה הקרה
ולא לחשוש מנפילה
יש עלים שמסתירים אותנו
מבקשים לנקות מאיתנו את האשמה

כשהאור מחמם אותנו, אנחנו לא יכולים לעשות דבר
גם לפיתוי הטוב יש טעם של רעל
שלטים מכוונים כמו כדורים
ואנחנו מגיעים לאט , בעצלתיים אל קו הסיום

אנחנו יכולים להתנדנד על הרצפה הקרה
לא לחשוש מנפילה
עלים מסתירים אותנו
משם מגיעים החזיונות שלנו

השמועות, הצבעים, שחור ולבן
כל מה שאנחנו יודעים
מבקשים לומר בקול צדקני ומיוסר
העלים מסתירים מאיתנו את הנפילה

אין לנו סיפור, אין לנו שמות
רק מעשים טובים ויער לברוח אליו
איפשהו בחשכה הגדולה ההיא
נמצא את החיות שבתוכנו יוצאות

אנחנו יכולים להתנדנד על הרצפה הקרה
כשהאור מחמם אותנו
אין לנו סיפור, אין לנו שמות
אז בואי נישאר קרובים

כשהאור מחמם אותנו
אנחנו יכולים להתנדנד על הרצפה הקרה
לא לחשוש מהנפילה
יש הרי עלים שמסתירים אותנו

מבקשים לנקות מאיתנו את האשמה


יש שירים שמתחילים במשפט אחד, השיר הזה התחיל מהמשפט כשהאור מחמם אותנו
אחר כך בא הפיתוי הטוב בטעם של רעל ומשם הכל נמשך 



אין תגובות: