כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

אורות חזקים מסנוורים אותי

אורות חזקים מסנוורים אותי
אל תגידי שזה לא נכון
עכשיו כל העיר מדממת
ואני לא מסוגל לכתוב מילה

רץ בלי הפסקה
ובין לבין אני חולם
על רגע הסיום
אחריו משהו יתחיל או יתמוטט

לא מסוגל לכתוב מילים כמו פעם
השירים נכתבים על ידי אנשים אחרים
אני מקשיב תמיד לאותן מילים
ומקווה שאצליח למצוא חדשות

העיר הזאת נראית כמו פס דם
בסוף מישהו יצטרך לנקות הכל
אני אעמוד מול החלון ואחכה שיגיע תורי
בינתיים רץ בין השעות הארוכות לימים הקצרים

אורות חזקים מסנוורים אותי
אל תגידי שזה לא אמיתי
העיר הזאת ממדמת למותה
ואנחנו מעולם לא ידענו להציל אותה

מביט מהצד על הנעשה
אולי תספרי לי איך כל זה קרה
הפסקתי לכתוב, הפסקתי להקשיב
ואת מחכה לי, הרי יגיע גם תורי



רץ ורץ והאורות מסנוורים, ואת מחכה 




אין תגובות: