כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

נסיעות לילה

על כביש חשוך מסתנוור מאורות זמניים
שום דבר לא קבוע
כשבכל רגע המחשבות רצות בלי הפסקה
מכאן לשם עד תחושת ההתרסקות המוחלטת

ראיתי מכוניות דוהרות לכיוונים שונים
ואני המשכתי ישר
הקשבתי לתחזית
כאן גשם ומה שם, רחוק מכאן אותה נחמה מתמוססת

זוכר נסיעות לילה במדינות רחוקות
אוטובוס של תיירים שלא מבחינים בין מקומות
דרכי עפר במקום כבישים, שדות גובלים בקצוות
ומאחוריהם זרקורים מאירים, אין שם שום דבר

ואני מפורר ברגע אחד את כל הקשיחות
מעטפת חסרת תכלית
וחיפשתי כבר מקום יותר נעלה בסולם
לפני, לפני ההתרסקות המוחלטת

ואהבתי לראות את השלטים מנצנצים
פניות לשום מקום ודרכים ישרות חסרות תכלית
אהבתי להקשיב למילים, כשהזמר המשיך לשיר
גם כשהמוזיקה דממה, נשארתי לבד ברכב

ובינתיים הכביש המשיך להיות חשוך
נדמה ששום דבר לא באמת משתנה
רק האורות נוצצים בלי סיבה
הקצוות הופכים קרובים, ואני מתרחק 


כמו אז במזרח, בכל פעם כשיש נסיעת לילה, אני נהנה 

אין תגובות: