כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שני, 9 במאי 2016

מול הרדיו

פתאום אנחנו מוצאים את עצמנו מול הרדיו 
מקשיבים לשירים, שכחנו את המילים שלהם
פתאום אנחנו מביטים במראה
ולא מזהים יותר את הפנים שמביטות אלינו

כל התמונות פזורות עכשיו על השולחן
פעם היינו נשרפים בלילות
היום אנחנו מתעוררים לפני עלות השחר
עם התלבטויות שחותכות אותנו בקצוות  

אי אפשר עוד להבין איך זה נגמר
אנחנו רק מנסים להשלים פערים
שלא נצא מהמשחק בבת אחת
לפני שייגמר הסיבוב האחרון

פתאום אנחנו מוצאים את עצמנו עם מחשבות לא תלויות
נגיעות שלא ידענו להגדיר
אנחנו לא יודעים אם אנחנו שמחים, אולי רק נאחזים  
הדלת כבר פתוחה, מתי נעשה את הצעד הבלתי נמנע

פעם ידענו לצאת למסעות, טיולים בגבולות של העולם  
אי אפשר לשכוח לאן הגענו
היום אנחנו חוזרים משם
עייפים מזיכרונות

כל מה שאנחנו מבקשים זה לצלול במים עמוקים
לא להקשיב לרעשי הרקע
אולי אנחנו יודעים את מה שמעולם לא הסכמנו להקשיב לו
ואולי זו רק טעות של הזמן, אז איך יכול להיות שאנחנו כאן עכשיו 



פעם היינו אחרים והיום אנחנו מה?

אין תגובות: