כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום ראשון, 29 במאי 2016

בקצה של היקום שלנו

בקצה של היקום שלנו
אין שדים שיכולים להפתיע אותנו
אין פנים עצובות שצריך ללטף
גם אצלנו הכל נע
בין משהו אמיתי לסרט אחר

עמדנו בזמנים
ראינו את המלחמה מתחילה
כשהיא נגמרה, אנחנו כבר הלכנו לאיבוד
שם ליד החיילים הנטושים
בקצה של היקום שלנו עוד נשאר מקום

לא תבקשי ממני להתפתות
גם באהבה שלנו יש קורבנות
מישהו בא, מישהו הולך
עם מה נהמר עכשיו
כל מה ששלנו כבר אבד מזמן

בקצה של היקום שלנו
אנחנו לא צריכים לפחד יותר
לא מאהבה, לא מסוף קרב
הרי יום אחד נעמוד מול המראה
נגלה את עצמנו עד שלא נעמוד בזה יותר

בואי אלי ותישארי
גם אני יודע לקחת אותך לסיבוב
בין החלומות למציאות
נצליח עוד להישאר
במקום אחד, בסיפור אחר

בקצה של היקום שלנו
אנחנו לא צריכים גדרות
אם נרצה ניפול, ואם נרצה
המילים לא יגיעו לסופן לעולם
אנחנו יכולים לנוע בין משהו אמיתי לסרט אחר 



בקצה של היקום שלנו עוד משהו יכול לקרות, אם רק נקווה לטוב

אין תגובות: