כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שבת, 21 ביוני 2014

דרך האימה

דרך האימה נגיע אל התחושה
אצלה נוכל לבנות בית חדש
עשוי פלדה וקירות ברזל
דרך האימה לא ניכנע לאש

נוכל לרקוד בלי להתכסות במסכה
אם רק נדע מה הצליל הבא
נעריך את אורך המילים
נחזיק מקל שיעמיד אותנו זקופים

דרך האימה נגיע אל התחושה
כמו שני תופרים מנוסים
נדע לשים את המחט בנקודה הנכונה
נחבר אשליה ומציאות לגוף אחד

נוכל לרקוד בלי להרגיש זקנים
האושר הוא לא רק מתנת אלים למדוכאים
יש בנו משהו אמיתי עד כדי גיחוך
לעיתים אנחנו לומדים גם לעוף בטעות

באור שמש חזקה מתחת לעצים שלווים
עליהם נשארו עלים שלמים
עמדנו שנינו מול עיניי העולם
דרך האימה הגענו לתחושה

לא נתכסה יותר שמיכות עבות
לא נהיה יותר ילדים עשויים מנוצות
לכל אחד מאיתנו יש שעון וזמן משלו
דרך האימה נדע לבעוט כדי לשרוד

אז בואי נרקוד עוד פעם אחת
כמו אז כשהגן התכסה ירוק
אנחנו לא צריכים את המבטים ולא את השתיקות
דרך האימה נמצא את הדרך אל התחושות


לא סרט אימה, רק מה שאנחנו עוברים עם עצמנו 

אין תגובות: