כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שישי, 25 באפריל 2014

ספרנו מילים

ערב שלם ספרנו מילים
לא לבזבז אותן לשווא
כשהלכנו לישון
ידענו מה מותר ומה אסור לנו לומר

זה היה רגע יפה
לא יכולנו להרוס אותו
עבור שום דבר
כל כך קל להישרף, כל כך קשה להירגע

ערב שלם העברנו עם החטאים שלנו ביד
שילמנו עליהם, אז מה נותר לנו עכשיו?
בדידות גדולה מרגעים שלא באו
אחרים שלא ידענו להיכנס אליהם

את אומרת, אנחנו יפים וזהירים
עם משפטים מספרים גדולים
שכחנו את הסופרים
מה יהיה איתנו כשהכל יעבור

אני לא רוצה שתיסחפי בלי לדעת לאן
אנחנו נגיע כשכל זה ייגמר
מלבדך אין לי אף אחד להאמין בו
לאן את ממשיכה מכאן

ערב שלם ספרנו מילים
לא לבזבז אותן לשווא,
עם כמה נשארנו בסוף
אני לא עונה, את לא מגיבה לשתיקות

שומע את עמיר וממשיך
מילה אחר מילה אני קולט
הזרם מתגבר
נזכר בחופים, איך המים היו מגיעים אלינו קרוב

לקחנו את הדברים שלנו והלכנו
עוד מעט, כמו אז
לא יראו אותנו יותר
ואת מתארת במילים קצרות עולם שלם שנעלם

ערב שלם ספרנו מילים בכוונה
לא לבזבז אותן לשווא
כשסיימנו לדבר
נשארו לנו רק משפטים לתת

אל תיסחפי אם את לא יודעת לאן אנחנו ממשיכים מכאן



אין תגובות: