כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום רביעי, 16 באפריל 2014

חסרי בית

מביט בך מרחוק
אולי את מאושרת
תני לי סימן אחד
שזו לא טעות של הזמן

בדרכנו שלנו, גם אנחנו חסרי בית
מתנחמים בספה הקטנה ובמסך מהבהב
חסרי בית זרוקים ברחובות בלי קירות
אז, בלונה פארק עם שומרים חמושים, הרגשנו חשופים

עכשיו מביט בך מרחוק
אולי את מאושרת
תני לי סימן
שזו לא טעות של רגע אחד

תמיד חוזרים אל החדר החם
כוס קפה ליד המיטה
כל בוקר מתעוררים והולכים לעבוד
אנחנו לא יכולים להיות רעים

בינינו, אנחנו לא צריכים
רחמים או חבלים שיצילו אותנו מטביעה
עכשיו אנחנו משחקים
אבל לי יש שיערות לבנות, ואת לא זוכרת שום דבר

שכרנו מילים בשביל שיהיו לנו שירים
עכשיו מביט בך מרחוק
אולי תוסיפי אותם אלינו
יהיה לנו במה להחזיק

תספרי לי אם את מאושרת
בין תמונה אחת לאחרת
מביט בך מרחוק, אני יודע כמה זה צר
אנחנו חסרי בית אבל יש לנו חדר חם  


והכל מסתכם בשאלה מה זה בית 

אין תגובות: