כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שני, 3 במרץ 2014

דברים על השולחן

כשאת מניחה את הדברים על השולחן
אני מוציא את המטבעות ומתחיל להמר
על הנשמה שלא יודעת אם להיפצע או להישאר שלמה
על הלב שעוד ידמם

את גורמת לי לשמור את הקלפים סגורים
יד אחת על הסכין ושנייה מבקשת לאחוז בידך
אולי נעבור ביחד את החדר
אם נגיע לדלת, סימן שניצלנו בזמן

כשאת מניחה את הדברים על השולחן
אני לא יודע אם ללכת לחדר השני
להביט במראה, ולחפש מה השתנה
אולי את צודקת, אין טעם להישאר שלמים

אז בואי נתפרק מכל מה שאנחנו מרגישים
ניתן לאחרים את המנה שלהם
ולעצמנו נשאיר רק פירורים
שאריות של ימים, שלא נסגרו עליהם השערים

כשאת מניחה את הדברים על השולחן
הכל חייב להיות נקי
מצוחצח ואולי פשוט מדי, אולי קל מדי
אני כבר לא בטוח מה את חושבת בכלל

יוצא בבוקר אל הרכבת השלישית
יושב באותו מושב, מביט דרך אותה שמשה
לא לוקח שום דבר, לא מבקש שתתלווי אלי
משם אני יכול להמשיך לבד

כשאת מניחה את הדברים על השולחן
אני לא שומע מוזיקה בראש
ולא כותב לעצמי מילים חדשות
אולי את יודעת, אולי זה מקרי

הרי בסוף שנינו נמצא את עצמנו
אחד מול השני, מתחברים ומתפרקים
ואז הכל חוזר , את מניחה את הדברים

ואני שוב צריך לצאת  


ניסיון לפרק את הדברים, לא לתת לשום דבר להפריע ואולי בעצם כן 





אין תגובות: