כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום חמישי, 6 במרץ 2014

חדר קטן, עולם שלם

בתוך חדר קטן
שמזכיר לנו סרטים מפריז
אנחנו מתרסקים באיטיות
כמו לא נפגשנו שנים

משלימים את מה שחסר
ואת השאר משאירים למקרה
לרגע נדמה לנו
שהבית סביבנו הוא כל העולם שקיים

בלי רכבות דוהרות
בלי טיסות יוצאות
אבל בסוף נצטרך לגלות
את מה שהשארנו בחוץ

ולכל אחד יש סיפור
שהוא לא יכול לסיים בבת אחת
בתוך חדר קטן

כשהחלון משקיף אל הרחוב
פריז מעולם לא נראתה כל כך רחוקה
את אומרת, יש סרטים יותר טובים, יש חיים אחרים
אבל אני יודע בדיוק מה הם מציעים

יש מי שמחכה, 
אולי עכשיו הוא יודע
שמהמקום ממנו נחזור
לא יהיה לנו מה לתת

אנחנו מפשיטים את עצמנו מכל זיכרון
משאירים את כל השטח בתוכנו לגעגועים
בתוך חדר קטן שכוסות היין על השידה
והעולם שבחוץ, הוא ממרחק טיסה

אנחנו שוקעים אל החיים שאינם
כשנתעורר, נגלה כמה הם קרובים
כמו לא נפגשנו שנים

מקלפים את הסודות
ומשאירים רק שכבה אחת
עליה נשמור, כמו שנשמור על עצמנו
תביטי אני אומר תביטי איך אנחנו נראים

כמו שניים שיודעים להסתתר
אבל לא יודעים לברוח
משלימים את החסר
בתחושה, שמעולם לא הרגשנו

החדר הקטן הוא כמו תמונה מפריז 
אבל בחוץ זה אותו רחוב עם מונית אחת
ושוב החיים חוזרים אל אותו מקום
עד שנחזור אל החדר הקטן

להשלים את החסר
את השאר נשאיר למקרה



החדר הקטן הוא לפעמים כל מה שיש לנו 




אין תגובות: