כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום חמישי, 13 במרץ 2014

אלבמה

ליד הדלת עומד בחור
מספר על בתים באלבמה
ערכים ורווחים מניבים
במושב שמולי, גבר מספר לחבר
כמה הוא רעב, ואיך הוא צריך לאכול לבד

ואני חושב שלא שמעתי ממך כל היום
עוד מעט אני עובר את פתח תקווה
חצי שעה אני מגיע
אולי את מחכה
בחשכה, אורות של מרכז קניות מסנוורים אותי לאט

מנסה להיזכר מה שמעתי בחדשות
כל דבר קשור, לתחושה שלא מצליחה לחמוק, וליד שמקלידה את המילים
אני כבר לא ילד אבל לפעמים עוד מתגעגע
לרגעים שיכולתי לעצום את העיניים ולדמיין
היום המציאות לוקחת אותי לסיבוב במקומות לא מוכרים

הבחור ירד, הבתים באלבמה הלכו איתו
הגבר הרעב, ירד עוד מעט בתחנה שלו
הוא יסע הביתה או אולי יילך ברגל
יכין לעצמו ארוחת ערב ויייתשב מול המסך
חדשות או תוכנית אחרת, הוא לא יבין את ההקשר

ואני לא שמעתי ממך כל היום
חשבתי אולי שכחת
דברים נאספים, דברים נערמים
חשבתי איך להגיע
אבל משהו עצר אותי, עוד לפני שעברתי את פתח תקווה

יורד בתחנה, חיילים יורדים לפניי
כבר כמה שנים אין תיק עלי
את לא מחכה, חושב אולי שכחת
לא שמעתי ממך כל היום
מגיע לדירה והולך אלייך

אז אני קולט, את כל הזמן זוכרת
גם כשהדברים נראים קצת אחרת
לא מספר לך על בתים אלבמה וארוחת ערב
מתבוננים ואז שותקים
עוד מעט חדשות, ההקשר כבר ברור


לא שמעתי ממך כל היום, זה הרבה בשביל יום אחד...



אין תגובות: