כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שישי, 25 באפריל 2014

הרופא הצעיר

הרופא הצעיר ניגש ובדק
סיפר לי איך אני מרגיש
אחר כך הוא הלך , אתן חייכתן ביניכן
נשארתי עם הכאב בפנים, תחושת ההשפלה

זוכר את השמות, פחות את הפנים
אבל מכיר כל אחד שבא
והידיים עדינות, בזמן שהבשורה קשה
הרופא נתן לי עוד כמה ימים, כדורים ותקוות

עוד מעט אנחנו נעמוד מתחת לחופה
עד אז קלישאות מוכרות
מדי פעם את צוחקת
ואני בורח לעולם חדש

הרופא הצעיר לא שוכח להזכיר דבר
תמיד צריך להיות מוכנים לדבר הרע ביותר
אי אפשר לדעת איפה זה יתפוס אותנו
בינתיים אנחנו מאחרים בכמה ימים

את מסתכלת עלי, מפחדת איתי, מגוננת עלי
זה תפס אותי אזתי בילדות שחזרה על עצמה
או רגע אחרי שאנחנו מסיימים לעשות אהבה
זה לא תסכול זו השלמה

מול השמש החזקה, שם מתחת לבניין
כשלידינו עוד כמה כמונו
אני מספר לך על השפלה
ואת מחזיקה לי את היד

לפני שאנחנו חוזרים למחלקה
הרופא הצעיר, שואל אותי מה נשמע
את הולכת לחדר
ראיתי אתכן מחייכות במבוכה

באמצע הלילה פתאום אני מתעורר
מדמיין ים גדול , אני נכנס אליו עם בגדים
מהמקום בו אני עומד, לא רואה את הספינות
גם החוף הבוער, דועך לאט

הרופא הצעיר יחכה שם בבוקר
ואת תבואי להחזיק לי את היד
עוד מעט תקבלי אותי, תקבלי אותי כמו שאני
זה לא תסכול, זו השלמה


שבועיים בבית חולים, זה מה שנשאר בסוף, השלמה 


אין תגובות: