כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שבת, 28 בפברואר 2015

מספרים והודעות

אספתי אותך אחרי העבודה
הוצאת את הפלאפון מהתיק  
מספרים והודעות
הבטתי על הכביש וחיכיתי
ברקע שירים ישנים, עדכוני תנועה וחדשות

יש אורות מהבהבים וחלונות ראווה גדולים
אני לא מצליח לזכור מה בא קודם ומה נעלם ראשון  
ממציא לעצמי סיפורים גדולים
ואת נשארת עם מספרים והודעות
את מעדיפה את הסיפורים הקטנים

פעם אמרתי לך, כשאני כותב זה כמעט אמיתי
אבל אז אני נזכר במילים ושוכח את הכוונה  
משאיר את השירים עמוק במגירות  
יום אחד תוכלי לגלות את כולם
אולי אז תלמדי להכיר אותי

עוצרים בבית קפה, את מדברת עם המלצרית
אני לא מצליח להסביר את עצמי
מביט על האנשים עם השקיות המלאות
תחנת האוטובוס, אנשים בהמתנה
מישהו חוזר הביתה לישון ומישהו אחר מתחיל עכשיו לעבוד

לא כותב שום דבר חדש כבר הרבה זמן
כל הזמן מנסח את הכללים, בסוף תצא לי שורה
המשחק הזה גדול עלי בכמה מידות
גם את יותר מדי טובה לפעמים
כשתסיימי עם המספרים וההודעות, אספר לך איך זה מרגיש  


הכל מתמצא במספרים והודעות היום, ככה נדמה לי, לא?

אין תגובות: