כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום חמישי, 17 ביולי 2014

בצד השני של העולם

במשקפי שמש וחולצה לבנה
היא עומדת מולי
מבקשת להיוולד מחדש
אל סימנים קפואים שיפשירו עם הזמן

כתבתי לה שירים ארוכים
שיהיה לה מה לקרוא
כשהיא מביטה במראה
כל הסימנים מבקשים חיים
היא הפשירה את התחושה

לקחתי מרחק
כמו שהיא ביקשה
מצאתי גדרות וחציתי אותן
לרגע היה נדמה
שני ילדים נעלמו בצד השני של העולם

אז עכשיו מולי
עם משקפי שמש וחולצה לבנה
רוצה את הכל
והיד לא יכולה להחזיק דבר
רק שמש מפשירה סימנים


עדיין לפעמים יש סימנים 

אין תגובות: