כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום חמישי, 10 ביולי 2014

תאהבי אותי יותר

מחכה שתשובי כבר
אולי תאהבי אותי יותר
מכל הטירוף מסביב
מנסה להיגמל
לא איכפת לי גם להיחלש

סימנו את הקווים, יש לנו טריטוריות משלנו
מי שרוצה להיכנס
יצטרך לעבור דרכנו
ואני מחכה שתשובי כבר
אולי תאהבי אותי יותר

בינינו רשימת המשאלות עומדת להיסגר
אנחנו צריכים להמציא את עצמנו מחדש
כמו אנשים שראו הכל, עכשיו נצטרך
לפתוח עיניים בשביל לגלות כמה זה קרוב 
אני עדיין מחכה שתשובי כבר

אולי תניחי את ידך
כמו במקרה, תמיד זה במקרה
תאמרי לי מילים יפות
אולי תאהבי אותי יותר
תאהבי אותי יותר

מכל הטירוף הזה מנסה להיגמל
בשביל רגע טוב אחד מוכן גם להיחלש
את מכירה אותי, יודעת מה אני עושה
מחכה שתשובי כבר
אולי תאהבי אותי יותר 


יש לנו טריטוריות, יש לנו קווים, רק תאהבי אותי יותר 

אין תגובות: