כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום שבת, 9 באוגוסט 2014

פועלים בחליפות

לאן שלא ניסע תמיד נהיה פועלים בחליפות
במדים בלויים, ג'ינסים משופשפים
עם מבט עצוב בעיניים,
מהתחושה שאף פעם לא נספיק , אין לנו זמן עכשיו לסגת

את כל מה שחטאנו, נהרות לא ינקו
אין סירה שתאסוף אותנו אל חוף מבטחים
את יודעת, לפני שנישרף
נרגיש את זה בעצמות , זה יזרום לנו בורידים

החטאים הם רשימה שלא נגמרת
דרך לא סלולה שלא עוברת בשום מקום
ואנחנו בסך הכל פועלים בלי ידיים
פועלים בלי עיניים, חסרי גוף ונשמה  

הולכים לישון בתחילת הלילה
נרדמים באמצע בלי כלום
כמו שורה בסרט שמגיעה לפני הכתוביות  
אין לנו סיכוי לדעת מה באמת עשה שם הגיבור

אנחנו פועלים בחליפות
פועלים במדים, בג'ינסים משופשפים  
את כל מה שחטאנו
נהרות לא ינקו

אין לנו חוף מבטחים
גם לא סלעים אליהם נוכל לשחות  
אנחנו רק פועלים בחליפות
מבקשים לחצות עוד היום בדרך אל הלילה 


גם כשאנחנו יושבים במשרד, אנחנו בסך הכל פועלים בחליפה 

אין תגובות: