כמה מילים על עצמי

שלום רב, שמי לירון תמם, בן 38, נשוי, גר בכפר סבא עם אשתי ועם הכלבה שלנו. יש לי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני בגישור ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית. אני עובד בתור כותב תוכן לאתרי אינטרנט, ובזמני החופשי אני רץ למרחקים ארוכים.

בגיל עשר התחלתי לכתוב שירים וסיפורים, בתחילה למגירה, ובסביבות שנת 2000, התחלתי לפרסם אותם באתרי שירה ופרוזה ברחבי הרשת, אותם לשמחתי קורא קהל גולשים נאמן.

עם השנים נוצר אצלי מאגר שירים ובמאי 2013 החלטתי להקים אתר משלי. לירון תמם-שירים חדשים, האתר מתעדכן מדי שבוע בשירים חדשים וישנים. לצד האתר פועל גם עמוד פייסבוק, העמוד של לירון תמם, בו חברים כבר למעלה, נכון למאי 2017, למעלה מ-840 חברים.

בבלוג אני מפרסם שירים שלא מופיעים בשום מקום, כולל לא באתר והוא מאפשר לי לשמור על קשר ישיר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקרוא את השירים, להגיב ואם אתם מעוניינים לשאול שאלות או להעיר הערות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: tamam231@gmail.com.

מצפה לשמוע מכם,
לירון

יום חמישי, 25 בפברואר 2016

כל הדברים שהיו אמורים להתחבר

כל הדברים שהיו אמורים להתחבר נשארו בצד
אנחנו לא אחראים לכל מה שטוב
גם מה שרע כבר לא מצליח להזיז אותנו
אז אולי עדיף לא לנסות

המהפכות יתחילו בלעדינו
גם האורות החזקים מסנוורים בלי סיבה
ואנחנו עומדים בתחנה מחכים שמישהו יעצור
אולי נצליח להתקדם עוד קצת בטרם נעצור

כל הדברים שהיו אמורים להתחבר נשארו בצד
אין לנו הרבה ברירות
הרי הטוב והרע הם אותו דבר
מה נעשה שהכל יחשיך?

עומדים בקצה של הזמן
ליד הבית הישן
מהיכן שפעם יצאנו למסיבות של הלילה
בשביל לחזור מוקדם בבוקר

כל הדברים שהיו אמורים להתחבר
עכשיו אין עליהם שום תווית
המחיר בתג כבר השתנה כמה פעמים
ואנחנו נשארנו מרוקנים

אולי אם היינו יודעים
שהדרך הלוך היא כמו הדרך חזור
לא היינו מבקשים לנסוע בלי הפסקה
על אותו כביש ישן, בזמן שמסביב הכל מת כאן לאט 




כל הדברים שהיו אמורים להתחבר, אלה הדברים שהיו אמורים להישאר

אין תגובות: